Ні. Не обов’язково. Укладання договору можливе шляхом його підписання власноруч та надсилання до Центру поштою, або ж кур’єром. Для цього:
- замовник надсилає Центру матеріали справи зручним для нього способом (електронна пошта, сервер, флеш-накопичувач, CD диск, паперові матеріали) та сплачує вартість їх попереднього вивчення, відповідно до наданого рахунку. Вартість вивчення зазначається заздалегідь, відповідно до об’єму матеріалів справи;
- при перспективі подальшої роботи замовнику надсилається на електронну адресу договір з додатками, які він підписує та повертає Центру. Вартість робіт зазначається до початку оформлення документів;
- оформлений Висновок надсилається на електронну адресу замовника для ознайомлення та вирішення додаткових питань в разі їх виникнення;
- оформлений та підписаний всіма членами комісії Висновок разом з договором, додатками та наданими матеріалами надсилається поштою замовнику, а той підписує Акт виконаних робіт та надсилає його Центру.